Jak vrátit či reklamovat zboží?

Vrácení zboží

Nejste spokojeni se svým zbožím?

Zboží můžete do 14 dnů od doručení zdarma vrátit bez udání důvodu. Peníze Vám obratem vrátíme zpět na Váš bankovní účet, nejpozději však do 14 dnů.

Uchovejte si prosím doklad o vrácení zboží (např. podací lístek), dokud vám nepotvrdíme, že jsme od Vás zboží přijali.

Jednoduše vyplňte formulář, který vám přišel spolu s Vaší objednávkou, a nepoužité zboží v původním stavu se všemi visačkami nám pošlete zpět na adresu:

Mister Optic s.r.o.

Pražská 88/12
301 00 Plzeň

 

Reklamace

V případě, že se zbožím není něco v pořádku, prosíme Vás, abyste nám o tom co nejdříve dali vědět (ať už telefonicky nebo e-mailem) a zároveň zaslali zboží na naši adresu. V balíčku by neměla chybět kopie faktury a popis Vaší reklamace.

Pro vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 dní. Snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji. V případě nesouhlasu s řešením sporu je možné využít mimosoudní cestu, viz. VOP čl. VIII.

Adresa pro reklamaci zboží:

Mister Optic s.r.o.

Pražská 88/12
301 00 Plzeň

 

Nevíte si rady? Kontaktujte nás:

Tel: +420 702 025 859 

info@misteroptic.cz




Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Používání souborů cookie